De klant

Sanoma Nederland is eigenaar van SBS6, nu.nl en een tijdschriftengroep met titels als Margriet, Donald Duck en Linda.

De opdracht

We gaan een nieuwe campagne voor Margriet voeren. Kunnen jullie de landingspagina ontwerpen.

Het resultaat

De landingspagina is erg belangrijk voor het succes van een campagne. Deze pagina moet er namelijk voor zorgen dat bezoekers overgaan tot een aankoop. Hoge conversie is dus het doel tijdens het ontwerpen van de pagina.  Daarnaast aantrekkelijk design zoals u van ons gewend bent met daarbij de nieuwste inzichten.

Meer informatie

Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.

050 785 12 70 info@wemagine.nl Contactformulier

Meer werk

Landingspagina Margriet

Landingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.

Bekijk Landingspagina Margriet

Holland Natural

Webshop voor natuurlijke health producten

Bekijk Holland Natural

Wijnen van Holland

Delfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.

Bekijk Wijnen van Holland

Nederlandslicht Instituut

Duidelijk en overzichtelijk ontwerp

Bekijk Nederlandslicht Instituut

Rijschool City

Een sterke opening van de website met een foto waarin we de beroemdste herkenningspunten van Groningen photoshopten in combinatie met het kantoor en wagenpark van rijschool City. Daarna wordt alle content van de website binnen een iPad getoond.

Bekijk Rijschool City

FNV Jong

Behalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.

Bekijk FNV Jong