Rouw na moord is een onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen onder tweehonderd ouders, partners en andere familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Omdat reguliere behandelingen dikwijls niet aanslaan bij deze groep nabestaanden is een nieuwe behandeling ontwikkeld die door de universiteit getest wordt.
Ontwerp een website die uitbundig noch deprimerend is. De website moet door onszelf aangepast kunnen worden en moet een – afgeschermd – forum bevatten voor de therapeuten.
De primaire doelgroep van de website zijn familieleden van slachtoffers van moord of doodslag. Speciaal voor hun maakten wij een aangepast kleurenschema en selecteerden verschillende foto’s waarin herkenning een grote rol speelt. Speciale aandacht verdienen de interactie kaart van Nederland en de veel gestelde vragen pagina met uitklapbare antwoorden.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Geen leuk onderwerp, wel een mooie site.
Mariette van Denderen
Een frisse homepage met duidelijke sfeerfoto’s, klantrecensies, call-to-action knoppen naar de reserveerpagina en de mogelijkheid om meer te lezen over de camping, chalets & stacaravans.
Bekijk J. DoesburgWemagine maakt ze dit nu een stuk makkelijker met het pas ontwikkelde Licht Management Systeem.
Bekijk Licht Management SysteemTwee jaar lang hebben we samengewerkt met bedrijfsmaatschappelijk werkers om Curiat precies te maken zoals we wilden. Nu is het zo ver: Curiat.
Bekijk CuriatLandingspagina voor de Magriet-Rituals campagne.
Bekijk Landingspagina MargrietEen website waar bezoekers aan een rad kunnen draaien. Vervolgens krijgen ze een willekeurige vraag uit één van de vier categorieën.
Bekijk Check je CaoDelfts blauw met een gloed van oranje. Bezoekers van een webshop kunnen de producten niet voelen en ruiken. Des te belangrijker zijn dan ook de productfoto’s in een webshop.
Bekijk Wijnen van Holland