De Jongerenkieswijzer is een initiatief van acht samenwerkende jeugdorganisaties, waaronder FNV Jong, NJR en LSVb.
15 maart 2017 zijn er Tweede Kamerverkiezingen. Na het grote succes van de Jongerenkieswijzer voor de Tweede Kamerverkiezingen 2012 en de Jongerenkieswijzer voor de Europese Parlementsverkiezingen 2014, is het tijd voor een nieuwe en verbeterde versie van deze kieswijzer. Ontwerp en maak een verbeterde versie van de Jongerenkieswijzer.
De verbeterde versie van de Jongerenkieswijzer heeft een nieuw design, een verbeterde resultatenpagina en social media sharing. Hiermee sluit de kieswijzer nog beter aan op de doelgroep. Met meer dan 100.000 jongeren die hem ingevuld hebben en aandacht van bijna alle Nederlandse tv- en radiozenders, is de Jongerenkieswijzer een groot succes.
Bekijk ook de film die gemaakt is tijdens de lancering.
Wilt u ook met ons samenwerken? Vraag dan een vrijblijvende offerte aan.
Voor uitgeverij Palmslag ontwierpen en bouwden we een compleet nieuwe website met een duidelijke hiërarchie, frisse uitstraling en webshop.
Bekijk PalmslagOntwerp en bouw een nieuwe website voor de Noordelijke aankoopmakelaar. De onafhankelijke makelaar die volledig in dienst van de koper van een huis is.
Bekijk Noordelijke aankoopmakelaarDoelgroep van de website zijn de zogenoemde “tweens”. Deze kinderen, bovenbouw basisschool, willen niet langer als kind benaderd worden.
Bekijk Jij in de LaweiBehalve een nieuw logo en een paar kleine cosmetische veranderingen is er voor de bezoeker weinig aan de website veranderd. Voor de beheerders van de website is het een grotere verandering: Een makkelijk te gebruiken CMS, verbeterde reactiemogelijkheden en lage kosten.
Bekijk FNV JongEen heldere en frisse website gericht op de doelgroep (jongeren) en tevens een combinatie van het design van zowel FNV Jong als FNV Bondgenoten.
Bekijk FNV Jong Supermarkt